Thursday, July 18, 2019

Weekenden lurer lige om hjørnet

Så blev det atter en gang fredag, og det betyder, at weekenden står på trapperne. Lige nu følges den meget tiltrængt, men det hænger nok sammen med, at jeg næsten ikke sov natten til i dag. Jeg blev ramt af tankemylder, og det blev bare ved.


Derfor tror jeg, at jeg først faldt i søvn ved 3-tiden, og det er altså sent, når vækkeuret ringer klokken 7:00.

Det var virkelig også svært at løfte dynen af sig, men bevidstheden om at jeg bare lige skulle klare en enkelt dag mere på kontoret hjalp.

Når jeg får fri, skal jeg uden tvivl hjem og have en morfar, men den kan desværre ikke vare evigt, for jeg får besøg klokken 18, og lejligheden er i nuværende stand ikke særligt præsentabel. Derfor skal jeg lige afsætte en times tid til oprydning.

Det er min lillesøster, der aflægger mig et visit. Vi skal ud og spise, og bagefter skal vi chille med film og slik. Det skal nok blive godt. Måske tager vi i biffen. Den nye Løvernes Konge-film trækker nemlig lidt, må jeg indrømme, selvom jeg kender historien ud og ind. Jeg er dog ret så nysgerrig på den visuelle del i den nye film. Det ser jo helt vildt ud i traileren. Faktisk husker jeg, at jeg var i decideret i tvivl om, hvorvidt det var rigtige dyr, da jeg så den første gang.

Inden jeg når så langt, har jeg dog lige et par timer på arbejde, som skal klares. Der skal skrives artikler for en række kunder, blandt andet Citatplakat.dk.

Derudover har jeg også en tid hos min massør her klokken 11:00. Jeg var også forbi i går, og lige efter havde jeg det formidabelt, men lige nu er jeg faktisk ret så spændt i nakken. Derfor gør det mig ikke så meget, at der ikke går længere tid mellem behandlingerne end blot en dag i dette tilfælde.

Stille uge på kontoret

Det har været en ganske stille uge på kontoret, da to af kollegerne er på ferie. Der kommer dog væsentlig mere gang i løjerne allerede fra mandag, hvor drengene er tilbage. Derudover starter en ny praktikant den dag, så kontorerne bliver stort set fyldt igen. Det skal nok blive godt!

No comments:

Post a Comment