Friday, October 25, 2019

Snart weekend!

Weekenden står for døren. Det er herligt. Jeg skal lige arbejde et par timer, så bliver jeg sluppet løs på en hyggelig sommerhustur med mine venner. Det skal nok blive rigtig godt.



Det er i nærheden af Kviesø, og jeg har købt en ny fiskestang, som jeg skal teste. Jeg er egentlig ikke nogen stor fisker, men efter at jeg startede en side, hvorfra jeg skal sælge fiskeudstyr, tænkte jeg, at jeg hellere måtte i gang med sælg at fiske, så jeg kan vejlede en masse potentielle kunder.

Jeg glæder mig også. Det plejer at være sjovt at fiske, og jeg synes faktisk også, det er vildt spændende at læse om. Håber, at jeg kan blive rigtig god til det, for så tror jeg for alvor, det bliver sjovt.

Nu må vi se. En af mine venner er vist ret god til at fiske. Det siger han i hvert fald, men han siger også, at han er god til at lave damer, og det kan da godt være, at han er det. Han viser det bare rigtig sjældent og virker ærlig talt som en, der er bedre til at være i cølibat.

Hvad står resten af arbejdsdagen på?

Resten af dagen står på udarbejdelse af content. Jeg skal skrive nogle kategoritekster for en kunde samt læse lidt korrektur på en artikel, der skal pitches til en række medier. Korrekturopgaven er den mest spændende, men faktisk må jeg ikke sige så meget. Den er nemlig top secret, hehe.

Jeg holder fri om 2,5 timer, så der er virkelig lys for enden af tunnellen. Det gør min nu egentlig ikke så meget arbejde. Jeg kan lide, hvad jeg laver, så mange dage flyver faktisk bare afsted!

Når det er sagt, så er det nu også meget rart at holde fri. Særligt når man har så gode planer, som jeg har denne weekend. Foruden fisketuren skal vi også ud og bowle, og jeg har sgu en revanche til gode der. Sidst blev jeg nummer sjok. Så pinligt! Det kommer til at ske i dag, det gør jeg godt garantere. Også fordi jeg er en ret god bowler. 

No comments:

Post a Comment