Thursday, October 10, 2019

Hvilken biopejs skal jeg mon vælge?

I løbet af det seneste år har konen og jeg lagt penge til side for at spare op til en biopejs. Vi har nemlig længe været enige om, at en sådan vil pynte i vores dejlige hjem.
Hvad vi imidlertid ikke kan blive enige om, er, hvilken biopejs vi skal have. Selv er jeg mest til en lofthængt model, mens konen gerne vil have en fritstående, da hun mener, den er mere fleksibel. Det kan hun da også have ret i, og jeg forstår godt, hvorfor hun ønsker en sådan model. 

Hun elsker nemlig at flytte rundt på vores ting i hjemmet. Det er ikke atypisk, at tingene står helt nye steder, når jeg kommer hjem fra arbejde.

Jeg selv er dog væsentlig mere til fast struktur, og derfor ser jeg faktisk helst, at der ikke flyttes for meget rundt på tingene. Der er vi bare forskellige, og derfor kan vi heller ikke helt blive enige om, hvilken biopejs som vi skal investere i.

Vi har fået samlet 20.000 sammen, så vi kan vælge mellem mange forskellige. Jeg håber, at jeg kan få konen overtalt til en af de flotte lofthængte Cocoon biopejs - faktisk dem, som de også har i Go' Morgen Danmark. Disse fås faktisk også som fritstående, og da både konen og jeg kan lide udseendet af denne pejs, gætter jeg på, at det er den, som vi ender med. Så er spørgsmålet bare, hvem der får sin vilje. Det bliver sgu nok hende. Jeg plejer altid at give mig i det lange løb, selvom jeg er stædig i denne her sag.

Det hænger naturligvis sammen med, at biopejsen er så dyr, som den er, og at den bliver en fast del af vores hjem, og når dette er tilfældet, vil jeg naturligvis gerne ende op med den biopejs, der tiltaler mig allermest.

Nu må vi se! Indtil videre har ingen af os givet os, og til tider har desværre ført til lidt dårlig stemning mellem os, at vi ikke kan blive enige. Det er en skam, for vi burde i stedet glæde os over, at vi har sparet så mange penge sammen, og at vi snart få en super lækker biopejs herhjemme. 

Vi ses, bloggen!

No comments:

Post a Comment