Monday, November 11, 2019

Sjovt at være i radioen i fredags!

I fredags havde jeg fornøjelsen af at være i radioen som gæst. Jeg blev inviteret ind af den lokale radio, fordi en historie om en af mine virksomheder havde gået sin sejrsgang på de sociale medier.
Der var tale om en historie om, at vi, Temptations.dk, søgte Danmarks frækkeste stemme.

Besøget gik rigtig godt! Jeg startede godt nok lidt sløvt, men da jeg først havde talt mig varm, var jeg ikke til at stoppe, når jeg gav sjove anekdoter om sexlegetøj og deslige.

Det gjorde uden tvivl også besøget lettere, at jeg kendte værten, Henrik, da jeg før havde været i praktik hos ham og faktisk også sendt lidt weekendradio samme sted, som han var. Dermed havde vi allerede kemi inden vi startede, og vi skulle derfor ikke bruge tid på at spore os ind på hinanden.

Mens jeg gøglede på Radio Victoria, var Casper igennem på Skala FM, så man må sige, at vi virkelig var i vælten.

Jeg fik lov at være med en time, mens Casper kun lige var med et enkelt speak. Jeg havde desværre ikke mulighed for at høre ham, da jeg selv var on air, da han var, men min søster, der hørte ham, sagde han var god, så det er jo super!

Vi håber stadigvæk på, at vi kan få lidt mere omtale ud af historien, da EB har sagt, at de muligvis vil bringe noget. Indtil videre er der dog ikke kommet noget op, så håbet svinder desværre en smule ind, men nu må vi se.

Får vi ikke mere omtale, går det nu nok også. Vi er godt tilfredse alligevel, da kampagnen virkelig har været en succes og bevirker, at vi har fået en masse ansøgere fra ekstremt dygtige kandidater, så det er super fedt.

No comments:

Post a Comment