Wednesday, October 16, 2019

Så skal denne badboy sgu til at sælge fiskeudstyr

Ja, den er sgu god nok. Nu skal jeg ikke blot sælge sexlegetøj, biopejse og babyudstyr, nu skal jeg nemlig også til at sælge fiskeudstyr.


Det kommer til at foregå på siden https://fishntips.dk, hvor vi allerede har opsat shoppen. Der mangler dog en hel del endnu, før det for alvor kører. En af de ting, der mangler allermest, er, at en af vores affiliate-partnere lige får godkendt os. Inden da virker vores links til forhandleren nemlig ikke. Pænt dårligt for os, brugerne og forhandleren, så de må godt lige vågne op ;)

Hvorfor lige fiskeudstyr?
Fordi vi synes branchen var spændende, og vi kunne se, at mange af vores konkurrenter ikke havde rykket på den branche. Hvis jeg kender vores uopfindsomme konkurrenter ret, så rykker de dog inden længe, når de ser vi har kastet os over nichen.

Sådan er det altid. Det er, som om de anser os som alvidende orakler, der ved præcis, hvilke nicher der er mest profitable. Jeg er ked af at skuffe jer - det gør vi altså ikke.

Vi er impulsive, og hvis vi synes noget virker interessant, så gør vi det, og så finder vi faktisk først ud af, hvorvidt dette var en god idé, når vi har de gode placeringer.

Næste projekt?

Fish 'N' Tips bliver med garanti ikke vores sidste projekt. Vi kommer til at skabe et utal af sider mere, men hvilke nicheer vil jeg ikke afsløre, for jeg ved godt, at der er et par andre SEO-folk, der så kaster sig over netop disse nicheer.

De skal ikke have den overhånd. Jeg skal nok sige til, når vi har startet noget nyt og fået et lille forspring.

Kan I have det godt derude allesammen.

No comments:

Post a Comment