Sunday, June 28, 2020

Dejlig weekend

Så blev det søndag, og de betyder, at weekenden snart når sin ende, men det irriterer mig faktisk ikke, og det gør det ikke, da jeg holder af mit arbejde. Efter jeg er blevet selvstændig har jeg aldrig oplevet de såkaldte søndagsblues, hvor man bliver smådeprimeret over, at en ny uge starter om lidt.



Weekenden har været både god og hyggelig. Vejret var formidabelt hele fredag og det meste af lørdag, og det fik jeg udnyttet på forskellige måder.

Fredag satte jeg mig ned i en park sammen med en kammerat og en 6-pack og hyggede. Det var virkelig dejligt. Temperaturen var perfekt, og vi var omgivet af liv og glade dage.

Om lørdagen stod jeg tidligt op, fik lidt morgenmad for herefter at bevæge mig ned i parken for at slikke lidt sol, mens jeg havde podcast i ørerne. Jeg gav en podcast om Mandrilaftalen chancen, og den var faktisk ganske hæderlig.

Om aftenen fik jeg besøg af de gamle. Vi var ude at spise, og det var rigtig, rigtig lækkert. Da jeg kom hjem, smed jeg en film på Netflix. Den var okay, intet ekstraordinært, men ganske hyggelig.

Herefter så jeg lige et afsnit af Store Lars, hvorefter jeg indløste billet til drømmeland. Nu er det søndag, og her er mine planer at komme ned at træne, hvorefter jeg påtænker at sætte kursen mod Gørding og hjem til de gamle, hvor jeg skal se fodbold. Esbjerg har ryggen mod muren, og hvis de ikke vinder, så rykker de ned i 1. division. Igen igen, fristes man næsten til at sige.

Inden jeg skal ned at træne, skal jeg dog lige skrive et par artikler for en ny ejendomsmægler i Esbjerg. Det er lidt ekstraarbejde, jeg har sagt ja til for at hjælpe en ven. Opgaverne er dog sjove nok, så ikke noget, der kan ødelægge søndagen.

Det var alt for mig denne gang! I hører snart fra mig igen.

Pas på jer selv derude!

No comments:

Post a Comment